niedziela, 15 listopada 2015

Koszyki, koszyczki ...

Witajcie!
Dzisiaj coś z zupełnie innej beczki. Czasami tak mnie coś nachodzi i po prostu muszę trochę podziergać : )
Tradycyjne szydełko to nie moja bajka, ale uwielbiam bawełniane włóczki. Świetnie nadają się do dziergania i zaplatania  różnych form użytkowych i artystycznych. Z włóczki Zpagetti i Bobbinów udało mi się zrobić parę fajnych koszyczków na różne różności, osłonki na doniczki i wazony, a nawet torbę na laptopa. Marzy mi się dywanik do sypialni ...
Wcześniej nie miałam pojęcia o szydełku i wszystkiego nauczyłam się z internetu. Spróbujcie - kiedy już opanujecie technikę praca idzie naprawdę ekspresowo : ) Warto wiedzieć, że taką włóczkę można zrobić samemu - wystarczy odpowiednio pociąć stare T-shirty : )















Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie : )
Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...