środa, 28 grudnia 2016

Posumowanie wymianki

Witajcie :) 

W końcu miałam chwilę czasu, żeby przygotować podsumowanie naszej wymianki. Z tego co wiem w przypadku jednej pary wymianka niestety nie doszła do skutku - szkoda :(
Poza tym wszystko przebiegło super. Dziękuję Wam za serducho włożone w przygotowanie każdego prezentu :))))

Ps. Jeśli wysłałyście mi zdjęcia, a nie ma ich tutaj - dajcie znać, bo mogłam się trochę pogubić.

Monika na hamaku












      
      

   

Małgorzata Burczyk

    

Iwona

    

Czarna dama




Blanka

  

Kasiaaa



Ruda



Ela17



Małgorzata Zoltek




zofiko

    

renia




Rączka Made

    


Pozdrawiam poświątecznie :)

16 komentarzy:

  1. no nie ma mojego zdjęcia i zofiko:)
    wszystko cudne:)dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdjęcie się nie wyświetla, ale paczka doszła to jest ok.
    Świetna zabawa, bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie jest wstawione (w czarnej ramce), nie wiem czemu nie widzisz :(

      Usuń
  3. Super wymianka - już się pisze na następną. Szkoda, ze jedna wymianka nie doszła do skutku - przykre, skoro wiemy na co się piszemy i w końcu jesteśmy dorosłymi ludźmi. Widzę, ze wszyscy dostali przepiękne paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentów moc ! Fajnie , że dziewczyny zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne wymianki! cieplutko pozdrawiam :)
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma też zdjęcia Teresy, od której dostałam paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę udana wymianka ;)Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zorganizowanie zabawy, dla mnie wymianka była udana. Pozdrawiam Elę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty dziewczyny przygotowały. Dzięki za zabawę :)
    Wszystkiego dobrego życzę na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez jestem zadowolona z wymianki. Cieszę się, że poprzez Twoja zabawę miałam możliwość poznania Reni. Wszystkiego dobrego w 2017 roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam w nowym roku, życzę wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, nieograniczonej niczym weny twórczej i czasu, który nigdzie się nie spieszy. Dziękuję Ci kochana za tę wymianke była świetna. Dziewczyny bardzo się postarały a wszystkie prezenty były świetne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam jak wysłać bo komputer sie zepsuł przed świetami a tam mam zdjęcia, tak to jest jak odrazu sie tego nie zrobi... Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymianka byla bardzo udana ☺dzieki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...