niedziela, 20 marca 2016

Wiosenna wymianka u Etoile


Witajcie!

Na wstępie serdecznie pozdrawiam wszystkich stałych 'tuzaglądaczy' i osóbki, które trafiły tu przypadkiem : )

Dziś podzielę się z Wami wynikami wymianki, na którą zapisałam się u Etoile. Po raz pierwszy brałam udział w takiej zabawie i muszę przyznać że sprawiła mi mnóstwo radości.
Moją parą była Izu z bloga Do mordoru w lewo. Zajrzyjcie tam koniecznie - Izu tworzy prawdziwe cuda!!!

Szczerze powiem, że na widok mojej paczuszki zaniemówiłam. Jestem zachwycona przydasiami - na pewno się nie zmarnują!




Było też mnóstwo słodkości...




... i guziczki, które skradły moje serce - uwielbiam te kolory...




... i gwóźdź programu - przepiękny sutaszowy komplecik : )





Ja wysłałam trochę przydasi do tworzenia biżuterii ...




... i koszyczek. który już Wam pokazywałam : )




   Dziękują Etoile za zorganizowanie fajnej zabawy : )



3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę ze jesteś zadowolona;-) pozdrawiam i zapraszam do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka. Ja na widok paczuszki którą dostałam też zaniemowiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...